Tisdag!!

Då var det dags att skriva igen!
Lusten har inte funnits här på ett tag som jag även nämnt tidigare och plus att jag har varit bortrest i helgen och tagit det lugnt i Björns pappas stuga i mariestad! skööönt! =)

Men nu är jag tillbaka igen med lusten att skriva framför mig, och denna gång får vi hoppas att det håller i sig! =)
Hoppas ni alla mina vänner har haft det bra den senaste tiden, det har jag haft ialla fall,,(förutom mina sömnproblem som jag nämde senast men som dock nu har upphört) =) jag kan inte riktig dra upp allt som har hänt sedan senast men en rolig sak kan jag berätta;

Jag var på jobbintervju idag och det gick riktigt bra, faktiskt så bra att jag ääntligen ska få en fast anställning :D jihoo!! nu ska jag bara svara till min blivande chef att jag vill ha jobbet också!! hihi..

Nu ska jag kolla på Herose med B och käka nygräddade pannkakor.. Mumms!! Undra om William blir avundsjuk nu?? hehe!!

Ha det mina kära vänner Pussar



Kommentarer
Postat av: Sofie

hej :) allt är bra, förutom att jag har tenta snart hehe :( sj då ? :D



det var nåt fel på youtubelänken så jag kunde inte kolla :(

pussar

2008-10-22 @ 11:55:34
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: sofia

åh vad kul gumman med fast jobb. låter väldigt skönt! vad är det för jobb, liknande ditt förra?:) kramen

2008-10-22 @ 15:08:12
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: Sofie

jaa massa att göra, så jag är typ trött jämt :O

men men, thats life :P hur äre i storstan då ? :)



okej, ska kolla :D

puuusssssssar

2008-10-22 @ 18:07:48
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Emilia

G r a t t i s !!! :D Va kul för dig!!

2008-10-22 @ 18:44:09
Postat av: therese

hej tjejen... kan du ta med min vita tröja och scarf till båten!!! och glöm inte... kan inte ringa förrens på fredag, när lönen kommmer.. men vi hörs då om inte tidigare, kram

2008-10-22 @ 19:22:20
Postat av: Maria

Grattis gumman! varför ringer du aldrig, väntar ju på samtalet från dig.. missar ju massor av vad du har för dig :P puss

2008-10-25 @ 11:09:03
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0