Planer för kvällen!

Då var det andra planer för kvällen än vad jag trodde det skulle bli!! Vi är nämligen bjudna hem till Björns mamma och hennes sambo på lite snack och mat! trevligt.. var ett tag sen senast nu så ska bli trevligt att träffa dem igen.



Imorgon ska jag träffa karin för att gå på stan lite hade vi tänkt.. får se när det blir, hur tidigt man årkar palla sig upp!? hihi.. Annars så kollar jag för tillfället på lite avsnitt av Merlin! Ska vara först kl 19 hos dem ikväll så har fortfarande lite tid kvar att spilla innan vi beger oss!

Hoppas ni alla får en trevlig fredagskväll ialla fall!
Puss på er! <3



Kommentarer
Postat av: Diana,

Sofie Sofie Sofie (: ( :

taqck tack tack, kände mig dock liite blek i klänningen ,, och ja kanske itne ska ha just den, då det var exakt samma modell som syrran hade för 3 år sen (; hahaa! ..



jag besöker dig, hum, till vintern kanaske ?:) när ni kommit igång med flytten :D eller varför inte nsäta år(; starta upp året med besök från kinesen, vad vore de ? ;) haha!<3

2008-10-31 @ 19:14:10
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0