Nacka Forum time!!

Då har vi varit uppe ca en timma och Elina har precis hoppat ut från duschen, funderar på om jag ska orka med det jag med eller om jag ska vänta tills ikväll?? hmm..svårt!!

Idag ska vi i alla fall bege oss till Nacka Forum för att kolla in den nya delen, jag har varit där tidigare men vill visa för elina!! bara älskar den nya delen av shoppinghuset ;) hihi.,.. plus att jag fick tag i häftena som de delade ut i förra veckan så jag har massa bra erbjudanden att utnyttja, bla tackobar som elina blev överlycklig över att få äta på nu ;P



Nu ska jag fortsätta att fixa mig!
pussarkram



Kommentarer
Postat av: Jenny

"Avundsjuk jag är så avundsju-uk,"

Lyllos er,men jag kommer till jul;)

2008-10-29 @ 12:33:26
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/
Postat av: Emilia

Låter ju jätteskoj att shoppa, jag vill också!! Jo jag ör nöjd med mobilen hittills :P så jag rekommenderar den allt! Puss & kram

2008-10-29 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0