Hur??

Hur fasen ska man kuna sova när man inte kan somna??
Det är min stora fråga de senaste tre kvällarna.. jag går och lägger mig runt tio pratar lite med Björn en stund sen efter ett litet tag hör man hur han sover.. sen går det någon minut sedan några till och helt plötsligt så är klockan elva.. jag anstränger mig ännu hårdare att försöka somna men det går inte.. tillslut är kl nästan tolv!! innan jag hinner somna =(

Så här har min tre senaste kvällar sett ut.. jag har så mycket olika tankar och saker och funderingar som flyger runt i mitt huvud så jag vet inte vart jag ska ta vägen!?? och det blir ju inte bättra pga dagens händelse.. lovar ska berätta om det men inte just nu.. suck!!

Nu ska jag gå tillbaka och försöka sova igen. kanske det går lite lättare när jag fått skrivit av mig lite?? vem vet..
Ha det Pussisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0