Hej mina puddingar!

Nu har jag vaknat och är redo för denna nya dag att utmana :)

Idag ska jag och några tjejer från jobbet åka med birka paradise till åland och festa hela natten lång =) jihoo!! Har vetat om detta ganska länge men har inte skrivit det bla pga att jag inte varit här så mycket det senaste.. men nu vet ni det! längtar verkligen till ikväll,, har inte åkt färja på jäätte länge och ska bli kul att parta med lite andra tjejer på jobbet! hihi




Innan allt spännande ikväll så ska jag göra mig lite fin genom att sola lite solarium som jag inte gjort på år och dar men som verkligen behövs nu =) jag ska sedan åka till nacka forum för att shoppa en kläning som jag tänkt inviga till kvällen, hoppas bara att den finns kvar i min storlek! :S annars får jag leta inne i sthlm när jag ska möta therese senare för lite strumpbyxershopping ;)

Nu ska jag käka frukost och sedan blir det skoojj! hehe

Pussar på er och ha en trevlig helg så hörs vi kanske på söndag när jag vaknat igen ;)
Kram



Kommentarer
Postat av: elina

Hoppas du får en toppen weekend, det är du värd ;)

2008-10-24 @ 17:06:42
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha det så kul, ta det lugnt å håll dig inomhus på färjan iaf när du festar, puss!

2008-10-25 @ 11:07:02
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0