Goddag!!

Då var man uppe och hoppar :P kanske inte riktigt ordagrant men jag är vaken iallfall! :D

Idag är jag hemma från jobbet igen och ska väl vänta på att klockan slår 16 då jag slipper vara ensam hemma!!.. Innan det ska jag ioch för sig  tvätta lite kläder och städa! för imorgon kommer ju syster mi hit,.. jihoo! då ska det shoppas kolla på lägenheten (tänkte ta lite hjälp av henne för att välja tapeter) och massa god mat också!! måste lyxa till det lite när man får besök :D inte varje dag lillan är här! =)

Nu ska jag käka lite mer frukost eller något ialla fall.. kände att flingerna inte mättade så mycket förut..
Ska även visa er lite senare vad jag fick med mig hem från Nacka Forum igår .. hihi!!
Ha de pussar


Kommentarer
Postat av: Elina

Vad bra att du fixar inför att jag ska komma, det känns bra ! Det är ju inte varje dag ni får sånt här fint besök ;)

2008-10-27 @ 11:56:18
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0