Dumma också!!

Gick ju som sagt en promenad förut för att hämta min kort som hade kommit.. och i all exteleras (eller vad det heter) glömde jag kolla när det skulle ankomma till affären.. så när jag kommer dit så säger mannen i kassan att du får komma tillbaka kl 15 istället.. för då har paktete anlänt =( suck också!! men men, jag ska springa och hämta den sen ialla fall innan jag börjar jobba.. är såå nyfiken! även om jag vet vad det innehåller.. hehe

Nu ska jag äta min lite mer hälsosamma lunch på länge!! det består av Gurka, tomat, fetaost, ägg och mozzarellaost.. Mums!!

           

Ha det great..
kramis

Kommentarer
Postat av: elina

Sofie, glöm inte..om jag är lycklig ska du vara lycklig för min skull :) right ? haha . din inverkan ändrade inte mina åsikter om vad jag känner, det kommer dom aldrig göra ;) live with it!!

puss på dig min lilla skatt <3

2008-10-03 @ 19:29:53
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

motion är nyttigt ( i måttlig mängd) ;)

2008-10-04 @ 14:02:56
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0