Back again!

Då var jag hemma igen efter ha lämnat av syster mi vid tåget hem till lidköping! nu blev jag ensam igen!har ju björn också men alltid kul när någon mer kommer och livar upp dagen lite!! =)

Jag hann med ett litet besök hemma hos Björns pappa innan de begav sig till deras sommarsyuga över helgen! Gissa om William blev glad när han såg att jag kom hihi.. och lilla Ella med förstås!

Jag har glömt visa min shopping som jag gjorde i söndags med Björn på Forum Nacka! blev ioch för sig bara ett par skor som följde med hem men det var roligt bara det! Fick dom på halva priset också pga att butiken skulle flytta! jihoo, älskar rea! hihi..

   
Dessa Helly Hansen vinterskor fick följa med mig hem! nu lär jag inte frysa i vinter iallfall eftersom de tål upp till -51C hihi!!

Nu ska jag kolla lite serier.. ha det!
Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0