Äääntligen!!

Vad fasen var det för fel på bloggen imorse?? har försökt typ 1000 ggr att komma in men det gick inte.. suck! men nu äntligen är jag här igen!!

Blev väckt imorse av chefen vid 07:53..
- Hej sofie väckte jag dig?
-Ah, det gjorde du!
-Vad bra =) kan du jobba ikväll??

Hon kunde väl åtminstone ha väntat till efter 9.. suck!! aja, kom upp i good tid idag iallafall! och som sagt så ska jag jobba ikväll, och imorgon kväll också!

Det jobbiga med det är att Björn åkte imorse kl 5 då jag sover, jag sticker till jobbet vid 4 och då kommer han hem, jag jobbar till 23 och då när jag kommer hem sover han! och samma visa imorgon.. på fredag morgon sedan åker B till lund över helgen, kl 5 på morgonen så vi kommer i princip inte träffa varandra föräns först på söndag kväll!! :( och på tisdag åker jag hem till lidköping för att vara där ett tag.. så vi kommer inte ses så mycket den närmaste veckan och mer!! snyft! :'( hehe



Nu ska jag strax ta en liten promenad i det "vackra" vädret..
ha det guld!
pussar

Kommentarer
Postat av: sofia

så du kommer hem snart igen vad kul:)då får du ta med träningskläderna ska vi kan träna lite, o fika en massa!

2008-10-01 @ 16:55:23
URL: http://tusenminuter.blogg.se/
Postat av: Maria

hehe, du ska vara glad ändå ;) du får ju iaf bo ihop med din pojkvän å ni har ett helt liv framför er att umgås, fuskigt! :)



Måste säga at jag instämmer på Sofias kommentar tidigare också ;) mums med fika å sköj med träning =) ser fram emot veckan hoppas du stannar så vi kan gå ut på fredagen.. puss!

2008-10-01 @ 19:33:56
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0