Vi ser det snöar..

Ni ska bara veta vilket leende jag fick på läpparna när jag kolla ut genom fönstret i morse!! SNÖ, SNÖ överallt, i mängder och vad vackert det var..

Lyssnar på julmusik nu och njuter av julandan som ligger i luften nu för min del =) Var ute en liten sväng förut också och Gud så skönt det var att höra snön knastra under fötterna på mig när jag går.. Jihoo vad jag älskar snö och juletiden!! fått min riktiga julkänsla framplockad idag =) hihi.. Hoppas bara att snön ligger till jul/nyår också, så det inte blir som förra året igen! SNÄLLA.. snö på julen TACK!! :)



Nu ska jag duscha för vi ska åka till Björns mamma i sollentuna för att träffa hennes familj och B mormor!! hon är nämligen på besöj uppe i Sthlm nu!!

Ha en trevlig Lördagskväll..
Pussar kramilekram..



Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja visst är det hur underbart som helst! SNÖÖÖ! Får verkligen hoppas att det kommer snö till jul och nyår också, det håller jag med om! :)

2008-11-22 @ 19:29:38
Postat av: jenny

Det är snö här också:)

2008-11-22 @ 21:03:13
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0