Tisdag..

The Child is a king, The carrol is sing, The oldest past is a new begining. Dreams of santa, dreams of snow. Fingers are know, faces are glowing...

Hihi! detta är vad jag sitter och lyssnar på nu.. nu har sofie redan börjat!! SNART ÄR DET JUL! =) Jihoo... jag är faktiskt lite sen med att börja spela julmusik i år, brukar börja lite mer i mitten av oktober, satt ioch för sig hemma hos mamma och pappa för någon månad och lyssnade på en jul-cd ;) men nu är det verkligen dags att starta med julkänslan, älskar denna känsla.. ska sorgligt nog inte pynta förräns 1december eftersom då flyttar vi till vår nya lya! =)

Igår var det första dagen på nya jobbet och det kändes riktigt bra.. gick upp kl 5 på morgonen och jobbade till 16.15 så var ej hemma förräns 17 igen så när jag börjar tidigt, så länge jag bor i kärrtorp, så blir mina dagar vääldigt låånga.. 12timmar med bara jobbet typ! :S hihi.. Ikväll ska jag jobba igen så då får jag prova på att jobba med kvällspatrullen också! spännande..


Camelot

Nu ska jag kolla på Merlin och sen ska jag ut på en liten springtur tänkte jag =)
Ha det bäst!
Pussar kram




Kommentarer
Postat av: Elina

hihi det är "the same as before", i fredags när jag kom hem från Stockholm fick jag ett samtal , likaså på lördagen !! haha jag vet att du hatar mig nu, men du vet Känslor ;) ..

Hur går det på nya jobbet dÅ? :)

2008-11-04 @ 12:37:24
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Diana

sofie, du får tala vett med kära elina (; lämna den grabben .. lägga ner han framförallt* ..



och elina, om du läst sofie lilla inlägg så har hon skrivit hur det gått med jobbet (; maha!

2008-11-05 @ 15:38:02
URL: http://dianakines.blogg.se/
Postat av: elina

dålig uppdatering nu får jag säga :P

Igår tränade jag fotboll till 22, men jag ska skaffa mig ett gym-kort på friskis så att jag får lite muskler :)

2008-11-06 @ 21:35:02
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0