Skönt!!

Min första tanke låg på min bror idag när jag vaknade och om det blåste mycket ute!? och jag tycker inte att det gör det särskillt mycket!? eller..  Jag ringde iallafall för en liten stund sedan till honom och frågade hur det gick? han sa att de nyss checkat in och att de skulle käka lite nu! han sa även att det verkade väldigt lovande att det kommer iväg.. =) skönt för honom att han nog kommer iväg nu! Men ta't lugnt nu bror min!



Nu ska jag äta upp det sista av flingorna och sedan borsta tänderna för att bege mig till jobbet. blev inte många timmars sämn i natt inte..! lämna ju bror vid tunnelbanan kl 23.50 i natt! somna nog vi halv 2 tror jag ;P hihi!!
Ha det bäst! pussar..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0