Någon som ska kolla på Idol idag??

Det ska jag iallafall! nästan alla de bästa som jag anser är kvar! fast jag tycker fortfarande att Johan inte kan sjunga.. det är faktiskt värre än Håkan Hellström.. det skriker ju bara i öronen när Johan sjunger.,..tyvärr! men vem vet, när målbrottet är borta kanske han blir storslagen?




Det jag skulle komma till är att jag tror det blir ett väldigt bra avsnitt idag! För det är ju KÄRLEKSTEMA!! =) jihoo!! De låtar som de ska sjunga är;

Robin Bengtsson:
1. ”Fields of gold” (Sting).
2. ”Let me entertain you” (Robbie Williams).

 

Kevin Borg:
1.”If Tomorrow never comes” (Ronan Keating).
2. ”In the shadows” (The Rasmus).

 

Anna Bergendahl:
1. ”Over the rainbow” (Eva Cassidy).
2. ”Simply the best” (Tina Turner).

 

Johan Palm:
1. ”I'll Stand by you” (The Pretenders).
2. ”Friday I'm in love (The Cure).

 

Alice Svensson:
1. ”Because of you” (Kelly Clarkson).
2. ”Crazy in love” (Beyoncé).


Vad tror ni om det?? En hel del bra låtar faktiskt!! =) ska bli intressant! nu ska jag ialla fall hitta något varmt att stoppa i halsen, är ju fortfarande sjuk så måste försöka repa mig så jag kan gå till jobbet imorn och framför allt orkar packa i helgen! flyttar ju om en vecka! =)


Pussar på er..

 



 


Kommentarer
Postat av: Elina

haha när jag läste din kommentar så trodde jag först att du kunde ändra bilderna, haha (A)oj..

Du kan vara glad nu sofie, jag ska inte dra dit.. För det första är ju alla skeptiska till det, sen hände det en annan sak.. Men det är en annan historia. fast färden blir av senare .

Jag ska träffa Charlie ikväll o sova där ;) kanske se på idol.. Vi kan ju kanske höras. ha det bäst! pusspuss

2008-11-21 @ 17:43:49
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: Maria

haha, eller så blir han ännu värre :P

2008-11-21 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0