Ledig!!

Då var man ledig idag coh här sitter jag och glor på avsnitt efter avsnitt av "Våra bästa år" hihi!! även om det har börjat gå över styr så kan jag ändå inte sluta kolla.. det blir som en drog! jag och pansionärerna är det som sitter klistrade framför Tv:n!! ;)

Ska även försöka fixa lite hemma nu när jag ändå är ledig, ska ju flytta om två veckor så nu måste vi verkligen börja packa och städa lite så att det inte blir AllT  till slutet sen!  kan lätt bli så,,.

Ikväll blir det lite myskväll för mig och Björn, ska tillaga lite bakpotatis som jag köpte här omdagen tänkte jag,  med någon god röra till.. Mums, var ett tag sedan senast!! få väl fixa någon god efterätt också.. detta blir nämligen våran lilla helg idag eftersom jag jobbar till helgen och Björn åker ner till mariestad/skara för att hjälpa sin bror att flytta lite.. så jag blir alldeles ensam i helgen, någon som vill göra sällskap!?? =D



Nu ska jag alldeles strax diska, ha en bra dag!
Pusskram




Kommentarer
Postat av: jenny

JAAAAG

2008-11-13 @ 20:28:54
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/
Postat av: jenny

JAAAAG

2008-11-13 @ 20:29:29
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0