Julafton...!!

Idag är det exakt en månad kvar till Julafton! Jihoo.. =)
Snacka om att jag längtar, fast tiden får ändå inte gå för snabbt så man hinner med att inhandla alla julklappar och andra julsaker som ska införskaffas till julen!!

Jag bara älskar Julen och juletiden! det är något så fint och mysigt med det, det är ju verkligen den största familjehelgen på året som jag tycker åtminstone! Man umgås med familjen, släcktan och vännerna, samlas runt granen och den öppna spisen och lyssnar på skön julmusik och äter pepparkakor och dricker glögg! det är en tid då man samlas allesammans som man håller kära och bara Njuuter! =) ååhh vilken känsla man får i kroppen när jag tänker på julafton! :)





Nu ska jag hitta på något att göra för att trötta ut mig själv så jag blir riktigt trött så jag kan somna nu när Björn inte är här för att hålla om mig när jag ska sova :( hehe!!
Ha det bäst och sov så gott!!
Pussar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0