Hung up!!

Sitter nu och lyssnar på sköna låtar med Shane Ward (hang up) samtidigt som jag snakker med syster mi på msn! =) vi sitter här själva båda två i varsin ände i sverige.. typ ialla fall! 35-40mil ifrån varandra iaf! ;)



Shane Ward - Breathless!!


Nu ska jag alldeled strax bege mig ut och springa en kort sväng och efter det ska jag äta mig Kalla Skaldjurspaj som jag foxat alldeles till mig själv nu! :) mums! såå gott.. ville lyxa till det lite för mig själv nu när jag är ensam hemma.. måste få skämma bort sig själv ibland! efter det blir det lite chips om jag orkar.. fast det är klart jag gör det.. hihi! var så länge sedan senast jag åt sour cream-chips!! =)



Ha en bra fredasgskväll allesammans!
Pusssar och kram

Kommentarer
Postat av: Elina

Vi är mobbade. men tur att jag kanske ska flytta upp till dig, så vi kan vara mobbade ihop ;) hihi.

2008-11-14 @ 21:14:11
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0