Helgen!

I förrgår satt jag och började på ett inlägg som jag hade tänkt publicera om vad jag hade gjort i helgen men kom aldrig så långt att jag tryckte på spara&publicira!! så nu kommer det fast utan bilder till början med tyvärr. har inte fått in dem på datorn ännu!!





Då tänkte jag updatera lite i från helgens bravader.. så ni vet vad det är jag sysslar med på min lediga tid ;P

I fredags var vi ju bjudna till Björns mamma+sambo där vi käka tackos kolla på Idol och hade det trevligt =)
Lördagen sedan shoppade jag och karin på staden och käkade god mat på Jensens! (
tyvärr Elina så såg jag ej Jocke ;P) På kvällen sedan var vi hemma hos både mig och Karin för att fixa oss för födelsedagsfesten hemma hos Lejla som fyllde år i måndags! =) GRATTIS!! Blev en mycket lyckad och rolig kväll med utgång vid Medis!..
På söndagen sedan var det lite bakfylla och ett besök hemma hos Karin dit Therese kom också så det blev en trevlig tjejkväll med lite vin! mysigt..







Idag ska jag jobba första dagen själv på jobbet, :S har gått bredvid de tidigare första 4dagarna men nu smäller det, är faktiskt lite nervös.. har till och med haft lite mardrömmar om vad som ska hända och så så jag vakna mitt i natten och hade svårt för att somna om!! Gääsp! jaja.. önska mig lycka till!

Pussar på er..




Kommentarer
Postat av: elina

men sofie, du får inte vara på Jensens utan mig :O !!

Lycka till på jobbet, det kommer nog gå bra :)

2008-11-07 @ 08:57:58
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0