Hej, Hejdå!!

Då var min bror här och hälsar på en liten kort sväng!! Var och hämtade honom vid 15-tiden när han anlände med tåget i Sthlm!! Han ska ju nämligen flyga till Sydamerika imorgon bitti så han ägnar sina sista timmar i Sverige hemma hos favvosyrran! ;) (eller hur Elina) hihi!!

Nu får vi bara hoppas att han kommer iväg imorgon bitti.. det verkar ju inte så bra med tanken på vädret, sägs ju att det ska bli jättestorm i natt och imorgon bitti så!! så vi får se, men det känns ju bäst om han iså fall skulle stanna kvar här tills det lugnar sig!! men vi får se som sagt!?

   
Bror min som ska till Venuzuela!!

Ikväll har vi packat en massa till flytten, för Björn ska ju nämligen på kurs nu i tre dagar så jag blir alldeles ensam hemma nu igen, och det gillar inte Sofie... men vi får se om jag klarar mig!? jag har ju en hel del att göra så jag glömmer väl av att jag är själv?? ;P hihi

Har suttit lite nu och kollat på Youtubeklipp från america got talant och britains got talent och hittade en hel del roliga klipp!! bland annat de här;


Andrew Johnston - Pie Jesu!!
Han är ju så grymt duktig! =)


Cheeky Monkeys
Så sköna dessa två! dom kommer bli riktigt stora om bara ett par år, det är vad jag tror iallafall!!


Nu ska jag visa hur bror ska gå för att hitta inatt till tunnelbanan!!
Ha det bäst! pussar kram






Kommentarer
Postat av: Elina

han tycker om oss lika mycket ;) hihi

2008-11-24 @ 17:02:41
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0