Äntligen!!

Nu har jag fått låten av Amanda som jag suttit och trånat efter senaste dagarna! kom bara upp i skallen en del av texten men kunde inte komma på mer och var bara tvungen att ha den NU!! och nu har jag den :) TACK AMANDA!!



Brad Paisley och Allison Krauss - Whiskey Lullaby


Lyssnade på denna låten för ett par år sedan, eller kanske 2 eller nått?! och nu gör jag det igen.. tycker bara att den är så fin men samtidigt jättehemsk!! usch!! men älskar det här lite country"aktiga".. låter lite mer speciellt då!! eller vad säger ni??

ha det.. pussar

Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja usch vilken sorglig låt... men fin va den...

Är den från nån film? Ser nästan ut så i videon.

2008-11-16 @ 14:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0