what to write??

Jaa ni, vad ska man skriva nu då?? vill sitter här och bara kollar på bloggen, vill skriva något men vet ej vad!? har ju inte hänt så mycket idag, inte mycket mer än att jag jobbat kommit hem och sedan laggt mig framför Tv:n.. =) som vanligt! hihi

Björn prata med sin pappa förut och nu ska vi antagligen hälsa på dem på torsdag och då ska jag för första gången få se den lilla söta flickan som är björns lillasyster!! vet ännu inte vilken tid hon kom men det var någon gång i onsdags!! =P .. hon är iaf 49cm och väger 3500gram.. en liten knubbis kanske ;)



Nu ska jag kolla vad björn gör, hörs sen!! Pussis


Kommentarer
Postat av: elina

jovisst, jag är jättesöt.. ha ha !! Om du läste hela texten så stod det att jag ätit tårta, därav bilden på en också ! haha :)
Glöm inte att flickan ska heta Nora ;) och ta en bild så jag kan se sen !

2008-05-18 @ 22:12:37
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0