Trött och längre dag!

jobbade lite längre idag på jobbet, nämligen 45 minuter längre.. så slutade först kvart i 5 så kom hem lite senare idag.. var skit trött när jag kom hem så la mig framgör Tv:n och halvsov i ca en halvtimma.. gött, men är fortfarande trött ännu! men får la gå och lägga mig lite tidigare idag då,, NOT, kommer inte bli så för det är ju Desperate houseviwes ikväll juh ;) hihi.. Love!

image477
Gammal bild från min student på några av kusinerna =)

Nu ska jag och älsklingen laga lite mat och äta.. man måste ju ha mat i magen också =) sen funderar jag på och ge mig ut och springa, men eftersom jag är så trött så vet jag inte om jag orkar.. får se senare om energin kommer för att springa, annars får det bara bli danspasset imorgon istället!

Ha det underbart.. pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0