Tomhet!

Känner bara som ett stort hål i kroppen, det är så mycket som hänt på senaste tiden så det har bara blivit ett enda stort hål till sist!! går inte att beskriva riktigt känslan, men ibland känns det som en tomhet och tystnad i kroppen.. jag vill inte säga något och kan inte heller för den delen!! sitter bara där alldeles tyst!!?

Morfar är borta, Gunilla är även hon en ängel, händer jobbiga saker i familjen som sätter sig på samvetet.. även mitt fröhållande tar stryk av detta.. vad f**n ska jag göra.. vet inte längre! känner inte mig själv längre.. önskar att jag bara hade svar på allt, eller åtminstonne kunde få en vägledning åt rätt håll.. ska jag stanna eller ska jag gå?, ska jag flytta eller ska jag bo kvar?, ska jag skratta eller ska jag gråta?.. Hjälp mig någon! vill bara att allt ska bli som förr!!

Det här året är hittils det värsta året jag någonsin har varit med om! och om det redan har gått så här snett och redan hänt så här mycket tråkigheter så vet jag inte hur det kan sluta?? F***N


<3

Kommentarer
Postat av: Maria

såja gumman, längtar tills du kommer hem att vi kan prata igenom allting som hänt, finns här för dig! det kommer lösa sig ska du se, även fast det inte käns som det nu.. vi hörs, puss å kram från din hårboll ;)

2008-05-25 @ 14:39:00
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: therese

krampå dig vännen...snart kommer jag hemså kan vi prata ut!! puss

2008-05-25 @ 17:12:06
Postat av: Anonym

Vad har hänt?

2008-05-25 @ 21:10:58
Postat av: elina

jah det är den klänningen , fint va ? :)

Vet du vad jag gjort idag då, jag var på rikutbildning ;) hihi det var allt skoj !!

2008-05-27 @ 15:13:14
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se/
Postat av: DianaKines,

sofie sofie, vad det än är så tror jag att du är stark nog att klara av det, du klarar dig genom det :) och alla får vi se till att det bänder och blir ett bra år!



för faktistk, eftersom året börjat så dåligt, det kan ju inte bli sämre iaf?..



sköt om dig,

2008-05-27 @ 15:59:29
URL: http://dianakines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0