Sovmorgon!

Hur är det med alla underbara människor? Bra hoppas jag!
Med mig är det bara fin fiint! Första sovmorgonenjag har fått sedan förra tisdagen! har ju jobbat varenda dag sedan dess så har gått upp 7 varje morgon.. lovely med sovmorgon! men inte slipper jag jobba för det ;) ska jobba kväll idag.. 15.45 - 21.45 sedan blir det hem i sängen och sova för ytterligare en till sovmorgon imorgon! för imorgon är det icke jobb =) jihoo...

Men nu har jag ett litet dilemma.. värmen stiger och solen blir varmare för varje minut som går och ju varmare det blir ju jobbigare och farligare är det att springa, man ska ju nämligen inte springa mitt på dan!! kan ju svimma eller nått av värmen. Så jag funderar på om jag ska bege mig ut nu men kroppen säger ifårn lite, har träningsverk i höfterna efter min väldiga powerwalk träning i förrgår på 1½ timma..  intensivt och bra men nu känner jag av den!! så vi får la se,, jag bestämmer mig v'äl innan 10 ialla fall! =)

Ha det, hörs senare! pussisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0