sallat!!

Nu har jag varit så dukitg så jag har gjort precis allt som jag skrev förut att jag skulle göra.. jag gav mig till och med ut för att springa, i hela 20 minuter ;) STOLT!! jag har precis kollat klart på Dirty Sexy Money, och det verkar riktigt bra faktiskt.. kanske kollar på det nästa vecka med., faktiskt värt att se!! innanTv:n duschade jag och käkade den goda salladen som jag ock älskligen gjorde.. Mums!!

image446

image447

Nu ska jag hoppa i sängs och sova.. för imorn ska jag packa, sola, snacka skit med therese och åka hem till vinninga! =) om inte jobbet ringer och säger att jag ska jobba e klart då blir det bara hemresan isf ;) hihi.. ha det lovely!

Puss kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0