På väg

Japp, snart är jag på väg mot jobbet! jobbar ju kväll som jag nämde tidigare idag!! Så nu är det inte många minuter kvar innan jag måste sätta på mig skorna och bege mig mot jobbet!!

Idag blev det ingen löparrunda.. slutade istället med en 45 minuters lång promenad i solskenet! mycket skönt och svettigt ;P efter detta blev det till att städa.. får besök imorgon av min kära vän Erik från lidköping och då måste det ju vara tjusigt och sen behövs det även att städas ändå.. så slog två flugor i en smäll där =) har även solat lite idag också, för det kan man ju bara inte missa att göra en sådan här underbar dag.. hade gärna legat längre än vad jag gjorde men vad gör man när man har andra saker som måste fixas innan!?


Erik för 3år sedan!!

Nu ska jag kila.. ha det bra , hörs imorgon.
puss kram


Kommentarer
Postat av: Maria

fasen vad jag längtar tillbaka till densommaren, du det var mer än två år sen,, det var sommaren till att vi skulle börja gymnasiet..tiden går fort när man har roligt

2008-05-29 @ 17:59:43
URL: http://downtoyou.blogg.se/
Postat av: Jenny

Han har ju flyttat nu,hehehe...

2008-10-19 @ 20:40:02
URL: http://tecknarjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0