Nyponsoppa!

Blev aldrig någon basket, Björn ångrade sig.. tyvärr! så jag gav mig ut på egen hand det blev en löpartur/powerwalkin på 25 minuter.. var ju tvungen att hinna hem till Pussycat dolls.. =)

Blev lite nyponsoppa med glass och biskvier också, mums!! märkte även att det stod en polisbil utanför fönstret också när jag skulle bege mig ut förut.. den har nu stått där i nästan en timma, undrar vad som händer? kom även en securitas för en 20 minuter sen också!! Humm.. vad kan ske?

image518



Nu ska jag fortsätta kolla pussycat! Pussis kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu blir jag nyfiken =) har du fått reda på vad det var som hände?

2008-05-22 @ 12:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0