Nu kom hon!

Ja det är så sant så.. måste bara berätta!! Björn har blivit storebror, igen! han fick en lillasyster som alla trodde att det inte skulle bli.. jag är såå glad, vill verkligen att det skulle bli en flicka och det blev det, äntligen någon som kan ställa upp frivilligt på flätor i håret (Istället för björns tre bröder) ;)

image489

Jag har jobbat idag igen och ska göra det alla av restens dagar i denna vecka =) skönt med lite jobb för en gångs skull!! ska åka och träna kl 19 också, helt själv, eller jag inte helt själv hela salen är la fylld som vanligt med folk, men utan therese bredvid mig :P blir danspasset äntligen, som jag inte har tagit på några veckor av olika anledningar! hihi!! men nu ska jag packa..

Pussar


Kommentarer
Postat av: elina

ååh vad kul :) är hon söt, du måste se henne
:)!!

2008-05-14 @ 19:14:13
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Jenny

Lova att gilla mej mer änn henne..

Skoja bara hihih.
Hälsa grattis från mej.

2008-05-20 @ 15:49:30
URL: http://tecknarjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0