Lunch!

Nu har jag varit hemma en timma på lunch och slängt i mig lite i magen! ska snart bege mig tillbaka till jobbet och efter det blir det träning i skarpnäck med therese.. =) ska bli skönt att få rör lite på sig och spalla av sig ;)

Nu har jag och björn bestämt kommer åka hem till lidköping i helgen för vi är ju bjudna på grillfest/kalas till sofia på lördagen och vi är väldigt sugna på både lite fest och grillning.. och själklart att få träffa kompisarna också! =)

image439
lördagskvällens huvudperson (sofia)


nee nu ska jag dra till jobbet igen,. hörs senare ikväll! puss på er




Kommentarer
Postat av: Sofia

vad kul:) hoppas vädret håller i sig med, ser ut att bli varmt och soligt på lördag. kram

2008-05-06 @ 20:04:09
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Maria

ska bli kul att få se dig =)

2008-05-08 @ 17:09:06
URL: http://downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0