Kvällen!

Idag har det inte vart så mycket till uppdatering som ni kanske har märkt, ledsen för det men har inte riktigt haft tiden att sitta ner och ägna lite tid till bloggen förräns nu!! har haft fullt upp sedan jag kom hem från work!!! Stod ju och stekte pannkakor i över 1timma, hade ganska mycket smet.. både till kvällsmat och mat till jobbet, sedan var det lite allmänt plock och snaclat i telefonen också.. sedan vid kvart över åtta gav jag mig ut och sprang och tig mig en promenad på samanlagt 40 minuter,, skönt!! och nu sitter jag framför Tv:n och kollar på Dirty Sexy Money..

Förresten!!! Syrran klarade teoriprovet idag! GRATTIS till henne..

image491

Nu fortsätter Tv:n! god natt alla och sleep tight! ;) Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0