klartt!

då var jag hemma igen efter 8 timmars jobb och 1 timmas träning =) stolt att jag äntligen tränat igen.. var till och med så duktig att jag och theres valde att gå hem istället för att ta tunnelbanan två stationer.. tog 15minuter till bagarmossen där therese stanna och sedan ytterligare ca 20 minuter hem till mig i kärrtorp.. så blev en lagom lång promenad hem efter träningen ;D Gud vad jag är duktig ;)

image440

Nu sitter jag här hemma själv i en tom lägenhet utan ett enda ljud.. :S Björn är nämligen och dricker öl med två arbetskamrater på medborgarplatsen.. de skulle ta en liten grabbkväll, så jag fick ju bara låta honom göra det ;P

Nu ska jag käka köttfärsås och spagetti som björn lagade innan han for iväg och så ska jag tillbringa resten av timmarna framför bla. VÄNNER, Uggly Betty och Desperate Housewives!! =)

Ha det så höres vi! Pussar kram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0