Helgen i Lidköping!

Då så, nu ska ni få ett låångt och ett inlägg med mycket bilder i! =)

Helgen började med anländning i vinninga vid 22 - tiden då maria förljde med hem och vi snacka massa skit! gick och la oss vid 00 - tiden för att vila ut oss för nästkommande dag! Lördagen startade med ett samtal från kusinen Jenny om att hon ville fram på stan med oss och undra om vi hade tänkt och göra det, och det var redan bestämt så hon blev glad när hon fick hänga på!

Väl inne i stan blev det en hel del besök i olika affärer för att byta kläder åt våran mor och för att själva hitta klänningar, linnen, bikinisar och annat roligt =) jag och syster inhandlade varsin kjol på Åhlens och Elina köpte även ett par söta shorts på Gina!! Vi avslutade dagen på stan med att sätta oss och käka en chokladbägare på Glassbaren.. Underbart goda glassorter, verkligen något som jag rekomenderar en varm och härlig sommardag! =)

image450

image451



image455



image458

Klänningen som båda vi köpte och shortsen elina köpte!!

När vi kommit hem blev det paj! hallon och rabbarberpaj med vaniljsås. MUMS!!

image459
Syrran hugger in

Kvällen fortsatte sedan med grillfest och firande hemma hos Sofia men har tyvärr inga egna bilder på min kamera utan dem har Björn ochjag har inte hans sladd så får lägga in ett enskilt inlägg om det senare när han kommit hem och tagit fram sladden =)

Söndagen fortsatte med solning och packning och ett eländes velande om när och hur vi skulle åka hem till sthlm under dagen! :S löste sig till slut och vi åkte med ett tåg 17.29 från skövde! men innan dess hann vi även med att käka gott grillat kött med mammas goda potatissallad till.. =) och sedan även ett litet besök hemma hos Emma som var hundvakt åt 11 chihuauor.. underbara små godingar.. två var deras egna och resten var en uppfödares som var på utställning under dagen!!

image460
Emma med hundarna

image461
Valparna gillad Björn iaf ;P

       
Sötnosar
image466
Syrran och Emmas hund!
image467
Några trötta valpar i mitt knä! =)
           
De blev trötta de små rackarna! =)

image472

Ursäktar alla dessa hundbilder men kan inte låta bli.. de är ju ssååå söta bara! var nära på att plocka med en hem men då hade de nog inte blivit så glada ;P hihi!

Efter besöket hos Emma blev det färd till Skara där vi hälsade på Björns farmor och farfar och därefter blev det bussen till skövde för att då åka hem till storstan !!

Så nu sitter jag här hemma och har nu berättat om min helg ;P hoppas ni njöt av alla bilderna iaf !! :)

Ha det pussar



Kommentarer
Postat av: Diana,

ahw, vilka sötnosar ^^,
jag vill ha jag vill ha, sååå mycket .. det är liite synd att jag är allergisk . & att halva familjen är det, & att jag ahr en morsa som är rädd för hundar (;

xoxo

2008-05-12 @ 16:06:28
URL: http://DianaKines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0