Hej alla!

Hej alla mina kära läsar ;P
hoppas allt är bra med er, förstår att ni har saknat mig..
Berätta ju aldrig för er att jag skulle vara borta from tisdag - söndag och att ni inte skulle skulle ha något att kunna läsa om mig dessa dagar.. har nämligen varit hemmåt och firat valborg med björns pappa med familj och vart barnvakt åt hans lillebror ;)




Men nu är jag hemma igen och uppdaterandet ska förbättras på ytterligare :D
Idag har jag jobbat hela dagen och inhandlat all mat som ska fyllas på i kylen efter nästan en vecka hemifrån så det blev ett par hundralappar som gich åt,, GUD vad maten har blivit dyr, kan knappt andas längre så preiserna höjs! :S

Nu ska jag börja skala potatis och koka och sedan väcka älsklingen som sover efter en jobbig första dag på nya firman! ha det guld..

pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0