Härliga vädret

Godmorgon bloggen och godmorgon solsken =)

vaknade imorse och blev helt chokad,, jag som hört att det ska vara regn hela veckan.. men nee det hade de fel om för nu har solen tagit över igen, hejaheja! ;) så idag ska jag se om det blir så varmt så jag kanske till ochmed kan ligga och njuta lite av värmen!? får se..

Om en halvtimma ska jag bege mig till tvättstugan för vi har nämligen tvättid, får passa på när man är ledig från jobbet och har inte så mycket annat för sig.. therese har ju åkt till Luleå så nu har jag ingen att varken leka med eller göra de roliga träningspassen på F&S med.. snyft ;P men får väll hoppas att du har det riktigt underbart där uppe nu tjejen.. det är du värd :D

Nu ska jag käka klart min frukost och sedan göra klart tvätthögen =)
Pussar på er goingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0