Godmorning!

Nu sitter jag och kollar in allt som finns att kolla.. nyheter, bloggar, bilddagboken och allt annat för att uppdatera mig lite om omvärlden.. min dagliga morgonrutin! =)

Hoppas det är bra med alla och att alla har vaknat till en lika fin solig morgon idag med som jag har gjort! Jihoo.. Underbart att det vackra vädret har kommit tillbaka igen och att det förhoppningsvis håller sig kvar också!! det kunde ju i och för sig bli lite varmare också :)

Nu ska jag alldeles strax äta något, har funderat ett bra tag på vad det ska bli med har inte listat ut det än.. ett svårt val !! hihi.. sen ska jag städa och fixa lite, få ner den torra tvätten från igår som inte hann torka i tvättstugan och dammsuga ska jag med göra.. efter allt donande blir det en sväng fram till stan!! =) nu var det ett tag sedan jag var där så nu är det dags igen. Ska byta lite saker åt mig själv och ska även hitta något fint till björns lilla lillasyster i födelsepresent och även något som grattulation till de lyckliga föräldrarna , undrar vad jag hitta på för något kul??

Nu ropar magen på mat.. he det så hörs vi senare.. pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0