Fullt sjå!!

Hoppas allt är bra med alla denna underbara fredag kväll!!
Det är det med mig ialla fall, sitter och kollar på James Bond med Erik och Björne!!

Dagen har börjats med tvättniga från 7-10 och mellan maskinerna var det städ som gällde,, måste ju vara fint i längenheten när man får besök =) sedan efter tvättidens slut blev det mer städ och även lite tillfixning med mig själv för att senare bege mig in till stan! Skulle nämligen buta lite saker och inhandla lite nya kläder och någon bikini var det tänkt..!

Väl inne i stan var det kalabalik, fullt av lastbilar och fulla skrikande galna studenter på flaken.. fullt med folk överallt också och med ej fungerande trafikljus så det var rena kaosen!! oj oj oj! ;P men jag gick min lilla runda ialla fall på stan och det slutade med att jag inhandlade lite kläder på Gina och en kjol till syrran på Cubus,, kan tyvärr inte hitta min kamerasladd för tillfället så kan ej lägga upp bilder varken på kläderna, studenterna eller Erik ;)!! hihi

Men ska kila nu.. hörs senare! pusskram


Kommentarer
Postat av: Maria

leta reda på sladden! =) hihi

2008-05-30 @ 23:08:37
URL: http://downtoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0