"Designar" och tvättar..

Nu är det full gång med tvätt och att försöka mig på att göra min blogg lite mer tilltalig än vad den är nu ;P så om ni undrar varför färger och designen är som den är så är det för att jag testar mig fram lite så får vi se hur det slutar ;) Tvättar gör jag också.. inne på typ 9:onde tvättmaskinen nu, är massa tvätt att tvätta eftersom vi missa förra tvättiden och då dröjer det ytterligare några dagar innan det passar in i vårat hektiska schema ;P hihi..


Vilket underbart väder det är nu igen.. på innegården klipper de gräset och det luktar underbart nytt gräs och det är så fiint med alla utslagna träd och blommor,, känns som sommar nu (igen)!! allt slog ju ut så fort , det kom bara över en dag nästan.,. härligt det.

image507

   

nu ska jag fortsätta med tvätten ha det! Pussarpuss


Kommentarer
Postat av: Maria

åh, vad mysigt, äntligen lite bilder på hur du bor :D

2008-05-19 @ 15:32:50
URL: http://downtoyou.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0