Danspass avklarat!!

Nu var jag hemma igen efter ett danspass i Ringen.. var förväntansfull och ivrig över att äntligen få svänga loss lite.. men så fort jag kom dit fick jag se att det inte var våran vanliga danslärare utan en vikarie idag och blev genast lite besviken men tänkte att hon kan ju också va lika bra som den vanliga!! men efter halva passet kände jag att; nee det här var inte alls lika roligt och jag gav inte alls lika mycket som jag brukar göra.. vikarien var inte alls lika energigivande på samma sätt som våran vanliga.. men men, det var ialla fall roligt att få röra på sig.. vi får bara hoppas på att våran ordinarie danslärare kommer nästa onsdag =)

Nu sitter jag och käkar smörgås med medvurst och en C-vitamin "drink"  mums!!  ;) och snart ska jag kolla på lite Tv och sedan blir det sängen!! ha det gött och sov så gott..



kramar puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0