Basket!!

Japp, det är vad som står näst på schemat =) vi bestämde oss för att ta och spela lite basket ikväll.. och jag ska försöka få B att följa med ut på en liten promenad också!! hihi får se hur det går?

Sedan jag kom hem har jag inte gjort så mkt.. har käkat lite och har även legat och funderat på allt och ingenting, har varit väldigt vilsen de senaste dagarna, känner knappt mig själv längre eller vet vad jag vill eller tänker? :S väldigt läskig känsla.. vill bara att den försvinner!!

Men nu blir det promenix till basketplan.. ha det. pussis!


Kommentarer
Postat av: therese

vet exakt hur du känner...jag har kännt så senaste året... blää säger jag bara!! Och nu är jag inte blond längre...hihih

2008-05-21 @ 20:54:59
Postat av: Anonym

ring mig ikväll =)

2008-05-22 @ 16:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0