Back again!!

Nu är sofie tillbaka igen,, hoppas det är bra med alla idag! med mig är det bara bra, lite trött bara.. ;)

Ska alldeles strax kila ut till köket för att göra degen till våra hemabakade pizzor som vi ska göra ikväll! Mums,, var länge sedan senast så nu tyckte jag att det var dags =) ska passa på att göra lite bullar samtidigt eftersom jag också måste göra slut på jästen som ligger i kylen.. innan den har gjort sina dagar! ;P

Jobbade ju idag och det gick bra som vanligt! skönt att jobbar helg och få lite extra pay ;) speciellt när det är sååligt väder ändå!! tyvärr,,

Nu ska sofie göra nytta.,. hörs senare!! och bror min, ta det nu lungt i norge på syttonde maj (nationaldagen)
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0