Uppdate,,

Tänkte lägga upp lite bilder från förra helgen när min kompis Amanda var och hälsa på..
Gör det nu eftersom inte internet var igång då och jag inte kunde uppdatera den helgen.. Är inte så många bilder men lite från kvällen på "Piloten" i Skarpnäck!!

image271



Två partyglada töser på toaletten i Skarpnäck!!
(bild2)Amanda i väntan på att tunnelbanan ska åka hem
(bild3) Jag lite trött efter en kvälls partaj ;)

En trevlig kväll med min underbara vän Amanda .. hoppas du kommer snart igen (K) ha're, Pussar

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe, nu mår jag ju ändu sämre över att ajg inte varit å hälsat på..

2008-03-24 @ 19:28:07
Postat av: elina

Du har ju besök hela tiden, kasnek skulel börja att ta betalt ;) hehe
Kolen jag har på mig kommer faktsikt från Indiska, söt va ? :) ha det fint, puss!

2008-03-24 @ 20:38:12
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Kyle

Tack Sofie för en härlig helg :) Du är verkligen helt underbar (L)

2008-03-25 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0