Tillbaka!! =)

Nu var man här igen efter över en veckas bloggtroka, detta beror på att vårat internet har krånglat och vi har inte på något sätt kunnat få igång det oavsett tusen försök.. men nu har vi iaf fått ett nytt modem som vi inte visste om att vi skulle få så efter lite prassel med det har vi äntligen fått igång internet igen, så för alla er som trott att jag bara slutat skriva eller undrat varför jag inte skrivit så vet ni det nu! =)

Förövrigt så har det inte hänt så mkt sen senast.. har jobbat som vanligt men fakttiskt fått lite mer besök än vad som är vanligt i den här lägenheten(och förra).. förra helgen var min goa kompis amamnda på besök och vi har en trevlig helg med lite shopping och festande ;)

Denna helgen är min kära syster och hennes kompis Diana här på besök. de kom faktiskt redan idag :D så nu får man det inte lungt förräns på måndag ;P
Nu pysslar de med lite fruktsallad ute i köket så ska väll gå och kika så de inte misslyckas (om det nu går) ,men man vet ju aldrig med de två tjejeran..

ha det alla så hörs vi snart igen..
pussar

(inga bilder i detta inlägg pga krångel med upplägget kommer till nästa inlägg...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såga att du inte lagt ut när jag fyllde år!!!

skäms på sig Sofie!!



Hahah...sköja bra,du får inte jobba på julafton!!

2008-11-17 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0