Sorgliga film..

Har precis kollat klart på "Star Wars Episod III" för första gången och är helt fylld med tårar i ansiktet.. orättvist att oskyldiga små snälla människor ska dö! och att goda människor blir onda :( blev lite känslofylld i slutet :P
Så nu har Björn lovat mig lite mys och godis bara för att jag är lite ledsen hihi, man kan ju sin sak!! ;)

image265



Var faktiskt ute och sprang innan filmen, första gången jag tränar på en månad ungefär och jag som har F&S kort och allt,, fy på mig.. måste verkligen ta tag i det här nu, speciellt efter alla kilo godis som vi vräkt i oss i helgen. Känner mig inte så hälsomsam efter det!!

Ha det guld,, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0