Påskaftonsfirande!!

idag var det påskafton och det är då man ska fira med massa god mat och sällskap (om man kan)
... Har lagat massa god mat idag tillsammans med Elina, Diddi och Björn! det blev prinskorv, björns hemmagjorda köttbullar, ägghalvor, potatisgratäng och annat gott, såklart dracks det påskmust också!!



Tidigar på dagen var jag Elina och Diana framme på stan i det fina soliga vädret för att checka in lite kläder och skor, Elina hade köpt ett par på skopunkten igår och ville att jag skulle köpa ett par så vi fick ett på köpet, det sluta med att jag Elina och Diddi köpte 7par skor sammanlagt.. skoj med lite nya skor i samlingen ;)


Tre glada tjejer på väg fram till stan,,
(bild 5)Elina lagar min klack som losna under shoppingrundan :P
(bild 6)Elinas tre par skor och jag köpte likadana som de till vänster ;) fin fina!



Nu ska vi kolla lite på Tv och senare blir det fruktsallad, precis som i förrgår.. ska bli mums mums =)
Ha det alla och GLAD PÅSK på er!
Pussar,,


ps. ha en trevlig påsk hemma i Vinninga mamma och pappa .ds

Kommentarer
Postat av: elina

haha jag som trodde vi drack PÅSKmust, INTE julmust ;)

2008-03-23 @ 19:29:34
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0