NU ÄR JAG HÄR!!

Äntligen har internet kommit igång och vi har nu sen en vecka tillbaka bott i våran nya lägenhet i kärrtorp... jag har som sagt inte uppdaterat tidigare för att jag inte har haft något internet och för att jag ej har haft tid.. har ju den senaste veckan tillbringat till att flytta, köpa nya prylar/inredning till lägenheten och försökt få lite ordning här i vårt nya hem..
 nu när jag har fått internet och kommit mig litye till ro ska jag försöka börja uppdatera på min sida precisn som vanligt.,.. men nu väntar sängen och älsklingen så nu går jag till säng!!

ha det gött.. pussisar




Kommentarer
Postat av: Sofia

så ni har redan flyttat, här hänger jag inte med i svängarna. du får ta lite bilder så vi får se hur det ser ut :)

2008-03-10 @ 10:15:48
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: elina

det var på tiden att du uppdaterade!! ;)

2008-03-10 @ 10:20:42
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se
Postat av: Kusin Emilia

Det tog sitt lilla tag :P Undrade ju nästan vad som hänt, men skönt att du uppdaterar igen :) Puss och kram Emilia

2008-03-10 @ 12:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0