Myskvällar!

Då var det redan lördagskväll.
Gårdagen var allt riktigt trevlig. Först var det träning, vilken jag inte hade så positiv inställning till på något konstigt vis. Sen åkte jag hem och Lejla följde med mig och senare på kvällen kom även Ida. Vi prata massa skit, checka datorn och åt en massa godis :) mysigt mysigt!!

Idag vaknade jag o lejla vid 11, vi tog det lugnt och vid 1 åkte vi med min mor in till stan, fick övningsköra :)
Väl där bytte jag min askor och sedan sa mamma till mig att jag skulle köpa ett par träningskor och så blev det också, de var hur sköna som helst ;) .. så syn döfr Sofie att hon snodde mina, för då var det jag som fick ett par splitters nya :) hehe..

Nu sitter jag här efter att ha ätit exotsik planka med mor,far och Diana. Sedan kom även Ida hit idag igen och vi såg på melodifestivalen och käka godis..

Hoppas ni också haft en bra lördag! :)

               
Ida och jag, myskväll x2      jag och DianaKInes :)

Puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Kusin Emilia

Hej Elina! Va kul att läsa lite om vad du gör också :) Du får skaffa dig en egen blogg när syrran kommer hem igen :)
Ha det bra och hälsa familjen!
Kram kram

2008-03-03 @ 10:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0