Home again

Hemma idag igen.. undra när de ska ringa till MIG och fråga om JAG vill jobba?? så typiskt, bara för att man inte svarar en enda gång så slutar de att ringa.. man kan faktiskt inte jobba jämt.. lite vila måste man ha!!
Men men, idag tar jag mig tid till att tvätta eftersom jag ändå är ledig!! måste ju göras det med!

Har bara varit med om en gång tidigare att bloggen krånglat och nu gör den det igen. kan inte ladda upp några bilder, hela fältet med typsnitt och allt sådant är bara borta?? kommer inte fram oavsett om jag loggar ut och in och trycker på massa olika knappar, någon som har samma problem som jag eller har jag bara otur?? hehe.. jaja, nu ska jag göra lite mat, magen har börjat skrika efter det..

ha det alla.. puss kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

då får du helt enkelt ringa dem och fråga om de har några tider över till dig :)

2008-03-11 @ 12:50:42
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0