Godmorgon

Sitter här igen vid datorn och kan inte ta mig i kragen för att fixa iordning... lite jobbigt, har kommit på det att även om vi la ut flera tusen på möbler i helgen så har vi ändå inte allt som behöves, skulle behöve någon slags hylla som man kan förvara alla småprylar och "Stuffs".. men men får väl lösa det på något annat sätt helt enkelt så länge :)

Sitter för övrigt och försöker fixa med adressändringen men funkar inte på internet och ringer då kundtjänsten för att låte dem hjälpa mig, men när hjag ringer så får jag till svars i luren "välkommen till adressändring, du kan inte nå detta nr med mobiltelefon" vad tusan ska man göra då då om man inte har en hem telefon då?? de får la tänka efter innan, hur ska jag kunna adressändra nu då?? ska mamma behöva göra det åt mig nu bara för det.. kan ju inte lägg allt på henne hela tiden, blir såå sur på sånt här, när det inte funkar som man vill! *suck*

Men en sak är jag glad över iaf, klurade nyss ut hur jag kunde betala en räkning till kommunal från mitt konto.. har trott att jag inte har kunnat betalat det förut och att jag har vart tvungen att beställa den tjänsten men letade omkring lite och hittade det till slut så nu är det fixat också :D är såå stolt över mig själv ;)



Nu ska jag pyssla lite.kommer tillbaks senare.. ha det allihop


Kommentarer
Postat av: tess

hohooo när jobbar duuu egentligen?? kanske syns imorn om dom ringer dig på morgonen!! kraam

2008-03-12 @ 21:31:39
URL: http://miminamaisha.blogg.se
Postat av: Kusin Emilia

Vad har hänt med uppdateringen tjejen?! :P Väntar å väntar på att få höra nått kul från dig :) Kramar Emilia

2008-03-17 @ 22:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0