Frossa!!

Om man bara hade så mkt pengar att man kunde frossa i skor och läckra kläder, men tyvärr kan man bara drömma om det.. Är iaf jättnöjd med mina skor jag köpte i helgen på skopunkten (som syrran köpte likadana)
 men vill ändå köpa fler, vore så gött att bara kunna byta skor varje dag typ ;)

image282

image283

Köpte de svarta skorna i helgen men skulle även vilja ha dessa ursöta enkla pumsen också, såg tyvärr inte dem när jag var där men hitta dem nu på hemsidan .. får kolla nästa gång jag hamnar i stan =)

   

Önskar nästan att man hade en lite baby också så man kunde köpa dessa ursöta och coola skorna.. hur ballt som hels att ha de (bild2) skorna på sin 2åriga son :) hihi!! men man får väl bara hoppas att det finns sådana skor när tiden väl faller in för sådana här inköp ;P

Ha det soft, kolla TV nu! pussis..



Kommentarer
Postat av: elina

du ska alltid köpa likadana saker som mig ;) haha!
neh jag har ej bokat något än heller !

2008-03-27 @ 20:26:33
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0