En av alla..

Nu har jag också blivit en av de alla som har klagat på blogg.se att det bara krånglar och är jobbigt... har inte märkt av det så mkt tidigare men nu har det två dagar i rad inte gått att lägga upp bilder så då blir man faktiskt sur och har rätt till att va det också!! :@

Har jobbat i dag i denna underbar snöstorm som vi hade idag på förmiddagen i sthlm.. hade vart kul om man hade varit medveten om att den skulle komma så jag kunde förberett mig lite, för jag misstänkte ju inget precus när jag gick till jobbet i morse och solen stod i högsta vädret och strålade, att det då skulle komma typ en decimeter snö två timmar senare.. var helt genomblöt när jag kom hem på rasten vid halv 11.. tur att jag flyttat så jag kunde åka hem och slänga av mig kläderna och värma mina knallröda lår för en stund :)
Men som tur va så kom solen tillbaka efter rasten och jag slapp bli mer blöt än vad jag redan var.. nu ska jag sluta klaga och göra något nyttigt istället.. vad sägs om att kolla på en film ;) hihi

ha det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0