Byebye

Idag var det dags att säga hej då till småflickorna efter ett trevligt besök här hos mig och Björn i Sthlm med massa godis påskmat och shoppande.. :)



Diana och Elina åker hem med Säfflebussen som gick kl 12.00 och är hemma i lilla Lidköping kl 17.00!! en härlig resa på 5timmar.. tyvärr så fick jag reda på att Säfflebussen ska sluta stanna i Lidköping bara för att det ej lönar sig.. stackars mig och Björn, det som har vart så praktiskt att ta Säfflebussen hem när det inte gått några bra tåg hem för ett någorlunda bra pris och så gick den ju även hela vägen hem i stället för att behöva sitta på en extra buss från skövde när man tog tåget som också kosta extra då.. SUCK!!

image261

       
(bild1)Två glada tjejer i bussen
(bild2)Bussen gick 12.00
(bild3)Var tvungen att lägga upp en bild på globen eftersom diddi inte lyckades ta en bild själv ;)


Nu ska jag och Björn iaf äta upp all påskmat som blev över från igår och kolla på "Star Wars".. disken får väl jag diska upp efter sen eftersom lilla Björn inte gör det ;P
Ha det alla. pussis





Kommentarer
Postat av: elina

jaa resan gick bara bra :)
Och björn gör fortfarande inget som vanligt verkar det som, haha!!
Snygga bilder btw ;)
ha de,puss!

2008-03-23 @ 19:26:48
URL: http://annaelinajohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0